Dagarna rusar iväg.

Idag klev jag upp vid 8 och gjorde iordning Teodor inför 4 års gruppen, Jonny var redan ute och lagade speedcarten.
Körde teodor på dagis och sedan följde jag med Jonny till AF. Var hem och åt lunch och hjälpte Jonny med frågorna inför provet. Åkte ner på Jobbet och hade HLR kurs när jag såg filmen börja jag skratta fick flashbacks över uske utbildningen när jag och Denise hade så kul åt alla HALLÅ jag behöver hjälp!!! hihi

Har nyss sett en film med Teodor. Alvin och gänget den är så gullig. Nu har han gått och lagt sig så jag ska snart ut i stallet och fixa med hästarna sedan blir det nog soffan innan sängen.......

Jag hoppas Jonny klarar provet ikväll......

Kommentarer
Postat av: Denise

Var det lika HLR som vi gjorde på skolan? Fick alla varsin docka eller turades man om så alla andra såg på under tiden? :S

2009-04-21 @ 20:24:40
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0