Kanon väder idag

Idag åkte Teodor på 4 års gruppen. Och jag å Jonny for med Oden till veterinären för kastration. Och nu är han pigg och ute å springer igen... Idag har vi städat bara skurningen kvar men det tar jag imorgon. Var på apu möte idag och fick en ny uppgift på jobbet känns kul men samtidigt nervöst jag är ju en person som inte tycker om att misslyckas eller göra fel så jag lär väl pressa mig själv men men det är tur man har snälla arbetskamrater.

Var till svärmor och satte upp någon lampa samt hängde upp några gardiner och drack kaffe såklart..

Nä nu ska jag se klart på efterlyst.. Hej då!

Kommentarer
Postat av: mia

Vad fick du för uppgift? :)

2009-04-30 @ 18:00:22
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0