Snart helg

Nu har jag jobbat klart och är ledig två dagar så skönt det ska bli.. Teodor och Jonny har varit ute och lekt medans jag har varit på jobbet.

Jonny fixar middag idag och det blir givetvis grillat men det är ju så gott jag kan nog äta ihjäl mig på det.

Ikväll ska vi ta av Lookis alla skorna så hon får gå utan ett tag.

Sommaren är här och det känns underbart det är så varmt det var säkert närmare 20 grader på innergården i solen idag det kändes som man var utomlands när man satt där...

Denise: du kan ju komma till oss och grilla och umgås när du vill...Dörren är nästan alltid öppen :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Hihi, vad gullig du är :) Ska ta och komma bort nån dag när vi är lediga samtidigt!

2009-04-25 @ 01:43:04
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0