Torsdag

Idag har jag jobbat. Teodor har varit på fyra års grupp och Jonny har sovit. När jag slutade vid tre tiden for vi till Hammarstrand så svärmor kunde få handla vi var på granngården och handlade torv strö och kattmat. Torvströet var skit dyrt 120kr för en bal men det finns ju inget bra spån att få tag i vad jag vet.

Grillade flinta och korv ikväll det var så gott!!!

Fixat vatten till hästarna så vi slipper ställa ut små hinkar hela tiden.

nu ska jag fortsätta och se på grannfejden det är ganska kul att se hur dom löser konflikter

Å Jessica ledsen för raijja men hon får det bättre nu :) Sadlarna har jag inte provat ännu :) Kul att du snart har körkort så du kan hälsa på lite mer ;) Kul med stjärnan hon är riktigt fin den hästen.. vi hörs i helgen surrar lite skit som vanligt ;)


 

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad mysigt ni har det där borta i viadukten. Grillar korv och stökar på :) Vill också på i hus så här års :( Kraaam

2009-04-23 @ 21:29:30
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0