lördag

jobbat till halv fem sedan bar det av ner till hästarna och ut på tur. Lookis var lika snäll som alltid. Lellan var het men hon skrittade faktiskt en liten stund det är ju ett framsteg.... L och H red också en sväng på dom och lellan skötte sig hyfsat med H det tyckte jag var roligt att se men så har ju H en hel del kunskap också...

Nu ska jag ta och lägga mig så man orkar upp och jobba imorgon... Godnatt och sov så gott..

Sandra: hon var sån hos dig med då antar jag ;) men man kan ju hoppas att hon blir bättre men det är tur Jonny är tjurig jag hade givit upp för länge sen jag vill ju ha lugna hästar :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jajjemensan,hon visste inte riktigt vad det innebar att stå med 4 hovar i marken.. ;) Nej jag vill oxå ha en pålitlig häst,fast inte utan fart i när man vill gasa lite!Har hittat drömhästen i Åke jag! :)Hade!

2009-08-16 @ 13:38:29
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0