längesedan..

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.. har inte haft lust, ork eller tid men ni som känner mig vet ju allt iallafall...
Just nu väntar jag på middags gäster från risträsk dom är på genom resa...
Jonny och Teodor är på väg hem ifrån östersund å imorgon ska vi till farmor och farfar och gå på dunder en sväng jag längtar så.

Det är så grymt skönt med två dagars ledighet.

Jag är kluven jag tycker jobbet är för tungt många dagar men samtidigt vill jag verkligen jobba kvar där jag vill inte sluta i september så det känns så trist att höra att man förmodligen inte har jobb då och blir jag timtidare igen så vet jag inte om jag orkar slåss om passen då tror jag att jag söker till sollefteå eller Östersund det behövs ju Undersköterskor där iallafall. Eller så kanske jag helt enkelt utbildare mig vidare inom ekonomi och personal hantering jag har ju faktiskt endel av utbildningen redan :).

Nä nu är det bäst man går och lagar lite käk innan dom kommer.

Hade så bra mina underbara vänner och kollegor,

Mia nu har jag ju uppdaterat ska försöka hålla igång detta nu :)

Kommentarer
Postat av: jessica

tack för jättegod middag o en skön avslappning i resestressen! Vi var hemma kl 01.40...trötta.... Skulle gärna ha stannat över natten hos er! Kram!

2009-07-14 @ 12:12:03
URL: http://www.ranchristrask.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0