Nu måste jag bara skriva igen....

Jonny kom hem i dag med ett paket från pappa till mig å när jag öppna detta paket ligger det konservburkar med mat plus ett brev och en blå liten mapp och när jag läser brevet har han skrivit älskade Jenny här får du en tidig 30 årspresent mm som jag skulle hämta i granbo och i den blå mappen låg ett ägarbytes papper på en PV hur coolt är inte det jag är så GLAD vad mycket roligt jag kan ha nu jag som älskar crouisingar nu slipper jag sitta på gräsmattan i hammarn och sukta nästa år.....

Pappa tack så väldigt mycket jag vet inte hur jag ska tacka dig nog...

Till veckan ska jag ringa om en ny grej/ jobb inriktning så jag kanske bara behöver ett deltids jobb i framtiden här måste ju planeras jag kan ju inte sitta hemma i höst och rulla tummarna....

Nu ska jag sova Godnatt allihop

Solen skiner inte ute men i mitt hjärta har det tänts en igen :)

Kommentarer
Postat av: Mia

men va kul, att du fick PV:n... är jätteglad för din skull...<3 puss, saknar dig!

2009-07-11 @ 20:22:28
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0