Torsdag

Förbereder mig för en hård kväll på jobbet. Ska snart åka på fiket och träffa en kollega som har lunch :)
Igår var vi till östersund och handlade inför helgen.
Jag lämnade Jonny och Teodor där så dom får jobba lite hos pappa.
Jag är ofta gräsänkling nu för tiden...
Ska ner till hästarna en sväng innan jag börjar jobba också.
Huvudet virvlar det tankar i men dom är så svåra att skriva ner å jag skulle nog inte få plats här med allt .... varför är man en grubblare men jag kommer ihåg vad kompisen D sa till mig för ca ett år sedan försök att inte bry dig i allt och D jag försöker men det är jävligt svårt :)

men men det är bara att fortsätta försöka eller hur?!

Hade så bra alla där ute i sommar värmen njut medans den varar!

Kommentarer
Postat av: Denise

Inte då, de är inte så svårt.. Koncentrera dig på din familj o ditt och skit i resten, det är ungefär så jag ramlar fram här i livet :P

2009-07-17 @ 11:00:32
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0