Allt är så tungt ibland...

Denna vecka har varit så tung förkylningen släpper aldrig och så är man trött mycket att göra på jobbet mycket hemma och så bryr jag mig om resten av min familj som man tycker synd om när man hör att dom har jobbigt...

Tog ett breik i helgen och åkte till mamma för att få vila lite och komma bort från allt...

Hoppades på ny energi men ack vad jag bedrog mig fortfarande trött och känner mig inte alls sugen på att jobba med denna hals och hosta men jobba bör man ju...

Tack för att E och lektanten finns dom stöttar mig bra fast dom kanske inte vet det....

Tack för att min mamma är så snäll och bjuder på husrum, barnvakt och god mat när man behöver det....

Nu ska jag kila in i duschen innan man måste hoppa i sängen...

Kommentarer
Postat av: Lektanten

Lektanten kommer alltid finnas & stötta dig, no matter what!

2009-06-07 @ 22:43:32
Postat av: Jessica "ToyToy" Andersson

dET E INGE BRA ATT DU E TRÖTT OCH SJUK...TUR ATT DU FÅR ÅKA PÅ SEMESTER SNART! SAKNAR DIG SKA DU VETA, HAR INGE VIDARE SJÄLV JUST NU... VI KAN JU HÖRAS PÅ TELEFON I VECKAN...

2009-06-08 @ 18:41:11
URL: http://www.ranchristrask.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0