Förvirrad............

Jag är så förvirrad. Vet inte varför om det är för att jag är så trött eller om det är för att jag inte vet vart jag har alla omkring mig ibland känns det som jag inte ens vet vem jag själv är. Jag är en på jobbet, en som mamma , en som kompis, en som fru men vem är jag egentligen? Jag får dåligt samvete för allt jag gör nog för det inte märks eftersom jag har blivit något av en expert att dölja "felen" för alla andra jag är lite av en Bree från desperata husfruar. Men ibland orkar man inte bära omkring och då öppnar jag mig...

Nåja det är säkert inte så intressant för er alla :) men man måste ju få skriva av sig ibland ;) 

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och vänta in Jonny.

Jag har börjat fundera på allt som har hänt i mitt liv och insett att det är en hel del som jag kanske inte har bearbetat klart ännu men jag är glad att jag har en underbar man som lyssnar...

Godnatt..
 

Kommentarer
Postat av: lektanten!

here for you.

2009-06-30 @ 20:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0