Måndag = Ledig

Söndagen: Jobbade och sedan kom jag hem och blev bjuden på grillad fläskfile med bea och pepparsås, strips och grönsaker å rött vin till :) så mumsigt. Till efterätt fick jag Tårta å kaffe morsdagen var jättebra H och H var hit och fikade en sväng alltid trevligt. Klippte gräset efter allt gott så man kanske blev av med en tårt bit :)

Måndag. idag är man ledig var på cafet och fikade med "lektanten" Teodor åt glass. Nu sitter jag och tar det lugnt i soffan jag är så seg idag... Bena känns som betong orkar knappt gå....
Teodor ligger bredvid och kollar på lilla röda traktorn.
Kl 14 kommer lektanten hit hon kanske vill ha tårta då?! det är så kul att få besök och snacka bort lite tid...
Har faktiskt inte planerat något särskilt idag men vi får väl se vad som händer, Imorgon ska vi köra hästarna till E på bete det blir så roligt att få se dom gå där och mummsa gott gräs....

Hade så bra i fin vädret............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0