Fredag

Hej idag känner jag mig faktiskt lite piggare orkar kliva upp från soffan och har orkat handlat i hammarn efter att jag var hos läkaren.
Hos läkaren konstaterade dom att jag hade halsfluss så 1g kåvepenin 3ggr/dag i 10 dagar så skulle jag nog bli frisk igen.. så då kan jag nog jobba på måndag hoppas jag :)

Det var ju tur jag fattade beslutet att gå hem från jobbet så jag inte smittade ner allihopa jag hoppas jag inte har smittat någon... för det är ju inget roligt att vara sjuk jag blir så fruktansvärt rastlös vill göra massor men inser ganska fort att jag inte orkar....

Jonny håller på att diska och ska sedan dra över hemmet med dammsugaren det är så snällt av han..
Tänkte äta grillat till middag jag vet ju åtminstone hur gott det brukar vara men jag kan ju he i massor med vitlök i gucamolen så kanske jag blir fortare frisk...

Tack dennis för omtanken :) syns till veckan..

Kommentarer
Postat av: Denise

Ni är nog ena grillmästare ni ;)

2009-05-22 @ 15:10:52
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Mia

tack för igår ♥

2009-05-23 @ 10:59:40
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0