Fredag

Igår: klev upp och plockade lite här hemma sedan var jag ut och fixade med hästarna. Åkte på jobbet för att jobba kvällen.
Det var det jobbigaste arbetspass jag har varit med om kändes som man fick göra allt själv...

Väl hemma hade vi mys kväll och kollade på semifinalen på schlager festivalen sedan var det godnatt.

Jonny har hållit på och renoverat pappas häst transport. Teodor har varit på dagis ett tag idag.

Idag: åt frukost i lag sedan har jag hållit på och tvättat häst grejor ska nog fortsätta hela dagen med det. Rensat ur skafferiet på massa rat.. Jonny fortsätter med transporten idag.
Teodor är typ överallt han håller just nu på att skruva med sina plast bilar.. återstår att se hur mycket som är kvar av dom efteråt...

Min son sa något roligt vid frukosten imorse. han sa: mamma jag tycker inte om kaviar och ost för jag blir så upphetsad av kaviar... Är dom inte söt så säg.

Nu ska jag fortsätta med tvätten men Mia nu har du ju fått en liten uppdatering på vad vi gör....   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0