Lugn dag

Igår: var vi ner till sundsvall handlade tv dammsugare. hyllor och små plock åt svärmor hon bjöd oss på mat på ikea riktigt gott faktiskt. Kom hem strax efter 21 tiden trött blir man av att kuta omkring på hundra affärer och ha ett litet vild djur som tjatar om allt och jag som konstant säger vi har inte råd, då säger min spjuver men mamma kan inte du jobba imorgon så vi får lite pengar... barn är roliga...

Idag: nu har teodor åkt på dagis och jag startat tvättmaskin. ska iväg till hammarn en sväng å handla å panta flaskor. kl13 ska jag vara på jobbet men bara några timmar idag sedan blir det hem och göra köttfärslimpa och kanske tvätta lite mer igen... Jonny ska väl till mor sin och montera massa saker...

Hej då så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0