Sammanfattning

Hej alla där ute... 
 
Sista april jobbade jag kväll och direkt efter jobbet var jag på maj brasa med Teodor. Jonny och pappa. sov...

1Maj Jobbade hela dagen sedan hem och grillade så karlarna fick mat sedan iväg å hämta hö sedan sov.....

2Maj Jobbade igen efter jobbet åkt jag hem för att rasta hunden sedan körde jag Denise till flygplatsen med var även mia. Man längtade verkligen utomlands... Sedan for jag och Mia hem till mig fixade med hästarna och fikade sedan kollade vi på min och Jonnys bröllops film samt kort och svensexan/möhippan. pratade i massor så vi somnade inte för en vid 2 tiden...
Teodor var hos momma och Jonny var på rock weekend i ösd.

3Maj jobbade var så jäkla trött idag men fick sova lite grann när jag var hem på timmar sedan ner på jobbet och slutade 21.00 har nyss ätit grillad korv och nattat Teodor ska nu kolla över schemat en sista gång sedan ska jag ut och ta in hästarna sen ska jag landa i sängen... Jonny bygger hundgård idag med den blir så fin....

Hade så bra allihop..

Mia du är bara för go och underbar :) fler pyjamas partyn ;) 

Kommentarer
Postat av: mia

pyjamaspartyn? haha, va hade ju ingen pyjamas på oss...haha! =p men jag har en, kan dra med den nästa gång... =D Du är liite goare & liite underbarare..Kram på dig! =P

2009-05-04 @ 07:02:45
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0