Tisdag

Igår så blev jag bjuden på grillad file klyft potatis och vin samt kladkaka med glass av svärmor och Jonny det var riktigt mysigt.

Ska snart iväg och jobba mitt kvällspass är fortfarande trött men jag ser framemot nästa vecka när jag bara jobbar en kväll på hela veckan :)

Mia du är rolig du :) Jag är inte sur på dig förstår du väl... Men Teodor vaknade så vi fick gå upp och äta frukost ,men det är skönt med sovmorgon ibland. Dina kommentarer svarar jag på här om  jag inte säger nått på jobbet....:) syns i helgen om inte innan.....

Nu ska jag åka .....

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, du är så gullig du så =)

Hmm, hur jobbar du i morgon? tänkte komma förbi en sväng =) ska sola på jobbet.. även idag, men då jobbar du ju så jag får säga hej på jobbet då :D

2009-05-05 @ 14:59:38
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0