Torsdag

Vilken fruktansvärd förkylning jag har. Fick be Jonny att åka hem inatt så jag hade sällskap om jag skulle behöva åka in till ösd. Pratade med sjukvårdsrådgivningen och någon jourhavande läkare som sa att jag skulle prova med sonens bricanyl och blev jag sämre fick jag åka in och just då kunde jag knappt andas.... sämre borde inburit död....hmm men jag lever idag!!!! Sovit i princip hela dagen vaknat till lite nu och andas bra idag. Tack mamma för att du finns det lättar så mycket när jag kan ringa dig och fråga om vad man ska göra....

Nu ska jag slappa igen för att se till så jag orkar till hammarn imorgon och handla mitt kylskåp låter tomt just för tillfället...

Hade

Kommentarer
Postat av: Denise

Krya på dig Penny! =)

2009-05-21 @ 21:47:32
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0