uppdatering

Fredagen grillade vi och Mia kom hit och hälsade på och åt mat på egen risk givetvis....

Lördag klev vi upp och åt frukost sedan var vi och handlade åt svärmor och oss åkte vidare till östersund för att äta tårta hos min bror för hans fästmö fyllde år..
Åkte till mamma för att äta middag där fick jag problem med bihålorna det gjorde så ont så man skulle kunnat dräpt någon men mamma har ju alltid lösning på allt så efter tre olika värktabletter och tre timmar senare så släppt smärtan så vi kunde åka hem och ta hand om hästarna.

Söndag har klivit upp och ätit frukost samt ringt till jobbet och sagt ifrån imorgon men jag ska försöka ta mig dit på tisdag då borde jag ju vara smittfri då har jag ju ätit pencillin i nästan fyra dygn jag mår faktiskt redan mycket bättre det är bara att man snyter och harklar upp gula kluppar ännu så det kändes inte så fräscht att gå och jobba imorgon.
Nu ska jag se om jag kan ta tag i lite tvätt idag den högen växer och växer.... hade så bra mina vänner

Tack Denisé för omtanken....syns i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0