Fredagsmys....

Idag jobbade man till 12.30 sen hämtade jag Teodor och åkte till svärmor där vi fikade å städade samt lyckades få bort tre lådor ;) Alltid något.. Ska hänga upp julgardinerna på söndag när hon har strykt dom...

Blev bjuden på mat där...

Åkte hem till Barda så Teodor fick se det fast jag tycker också det är bra gillar rollspel jag :)

Sen har vi kollat på Idol RÄTT person åkte ut... Jaja jag vet att många kommer halshugga mig för den kommentaren hahaha men jag håller ju på Erik och efter det Calle... och klarar inte av dom som liknar ugglas.... 

Nu är det bara en vecka kvar tills man sitter på båten och lyssnar på The Poodles jag längtar sååååå.......

Nu är det dags att krypa till sängen så man orkar till sundsvall imorgon...

Hade gott mina vänner... många kramar till er där ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0